نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های خانواده نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
  • آگاهی زیست محیطی بررسی رابطه فعالیت های انجمن‌های مردم‌نهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیط‌زیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
  • آمریکا بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
  • آموزش سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
  • آموزش نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • آموزش اجتماعی کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • آموزش پایدار آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • آموزش ترکیبی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • آموزش تطبیقی بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
  • آموزش جغرافیا بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
  • آموزش مجازی چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • آموزش محیط‌زیست تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • آموزش مطالعات اجتماعی سخن رئیس همایش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-2]
  • آموزش مطالعات اجتماعی «همایش آموزش مطالعات اجتماعی، ضرورت و اهداف» [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-1]
  • آموزش مطالعات اجتماعی بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
  • آموزش‌وپرورش تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]

ا

  • اخلاق زیست‌محیطی تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • ارزیابی آموزش جغرافیا روش‌های سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظام‌مند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
  • انجمن های زیست‌محیطی مردم نهاد بررسی رابطه فعالیت های انجمن‌های مردم‌نهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیط‌زیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
  • ایران بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]

ب

  • بازدیدهای علمی آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • بازدیدهای میدانی دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمین‌گردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
  • بررسی سیستماتیک روش‌های سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظام‌مند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
  • برنامه درسی سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
  • برنامه درسی بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
  • برنامه درسی صریح و خلاق کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]

پ

  • پژوهش نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]

ت

  • تحلیل عامل اکتشافی تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
  • تحلیل محتوا بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]
  • تدریس پروژه محور تدریس پروژه محور درس مبانی سنجش‌ازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمین‌های زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهواره‌ای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • تربیت اجتماعی شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • تربیت اسلامی تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • تربیت سیاسی شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • تربیت شهروندی بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
  • تربیت شهروندی دانش آموزان تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
  • تصاویر ماهواره‌ای تدریس پروژه محور درس مبانی سنجش‌ازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمین‌های زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهواره‌ای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • تکنیک ویلیام رومی تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]

ج

  • جاذبه های زمین گردشگری دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمین‌گردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
  • جغرافیا آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • جمعیت‌شناختی سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]

چ

  • چکیده چکیده لاتین مقالات [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 172-178]
  • چکیده چکیده لاتین [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 123-128]
  • چکیده لاتین مقالات چکیده لاتین مقالات [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 131-138]
  • چکیده لاتین مقالات چکیده لاتین مقالات [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 147-154]
  • چندرسانه‌ای تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • دانش ‏آموزان شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • دانش آموزان چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • دانش جغرافیایی روش‌های سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظام‌مند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
  • دانشگاه فرهنگیان آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیس‌های استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
  • دشت مختاران دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمین‌گردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
  • دموکراسی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
  • دوران کرونا چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • دورۀ دوم ابتدایی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]

ر

  • روش تدریس بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
  • روش تدریس فعال بررسی روش‌های تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]

ز

  • زنان بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]

س

  • سبک زندگی سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
  • سنجش از دور نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • سواد سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
  • سوم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]

ش

  • شهروند جهانی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
  • شهروند مطلوب بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]

ط

  • طراحی آموزشی کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]

گ

  • گام های شش‌گانه کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • گرایش به طبیعت بررسی رابطه فعالیت های انجمن‌های مردم‌نهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیط‌زیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
  • گروه نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]

ل

  • لندست 8 تدریس پروژه محور درس مبانی سنجش‌ازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمین‌های زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهواره‌ای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]

م

  • مؤلفه های شهروندی تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
  • مبانی سنجش از دور تدریس پروژه محور درس مبانی سنجش‌ازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمین‌های زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهواره‌ای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • مدرسه نقش سنجش‌ازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
  • مطالعات اجتماعی اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
  • مطالعات اجتماعی بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
  • مطالعات اجتماعی بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
  • مطالعات اجتماعی نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
  • مطالعات اجتماعی چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • مطالعات اجتماعی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
  • مطالعات اجتماعی پایه چهارم تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]
  • مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیست‌محیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • معلم شناسایی مهارت ‏ها و شایستگی‏ های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
  • معلمان تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
  • معلولان سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
  • موفقیت تحصیلی سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]

ن

  • نظام آموزشی بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
  • نظام اقتصادی نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
  • نظام سیاسی نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
  • نقش نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
  • نقشه ذهنی اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
  • نیازها و اولویت‌ها سبک آموزش زندگی جمعیت دانش‌آموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آن‌ها طی سال‌های: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]

ه

  • هوش هیجانی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]