آ
-
آسیبهای خانواده
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
-
آگاهی زیست محیطی
بررسی رابطه فعالیت های انجمنهای مردمنهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیطزیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
-
آمریکا
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
-
آموزش
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
-
آموزش
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
آموزش اجتماعی
کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
آموزش پایدار
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
آموزش ترکیبی
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
-
آموزش تطبیقی
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
-
آموزش جغرافیا
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
-
آموزش مجازی
چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
آموزش محیطزیست
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفههای محیطزیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
آموزش مطالعات اجتماعی
سخن رئیس همایش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-2]
-
آموزش مطالعات اجتماعی
«همایش آموزش مطالعات اجتماعی، ضرورت و اهداف» [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-1]
-
آموزش مطالعات اجتماعی
بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
-
آموزشوپرورش
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
ا
-
اخلاق زیستمحیطی
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
ارزیابی آموزش جغرافیا
روشهای سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
-
انجمن های زیستمحیطی مردم نهاد
بررسی رابطه فعالیت های انجمنهای مردمنهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیطزیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
-
ایران
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
ب
-
بازدیدهای علمی
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
بازدیدهای میدانی
دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمینگردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
-
بررسی سیستماتیک
روشهای سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
-
برنامه درسی
سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
-
برنامه درسی
بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
-
برنامه درسی صریح و خلاق
کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
پ
-
پژوهش
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
ت
-
تحلیل عامل اکتشافی
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
-
تحلیل محتوا
بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]
-
تدریس پروژه محور
تدریس پروژه محور درس مبانی سنجشازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمینهای زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهوارهای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
-
تربیت اجتماعی
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
تربیت اسلامی
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
تربیت سیاسی
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
تربیت شهروندی
بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
-
تربیت شهروندی دانش آموزان
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
-
تصاویر ماهوارهای
تدریس پروژه محور درس مبانی سنجشازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمینهای زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهوارهای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
-
تکنیک ویلیام رومی
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]
ج
-
جاذبه های زمین گردشگری
دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمینگردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
-
جغرافیا
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
جمعیتشناختی
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
چ
-
چکیده
چکیده لاتین مقالات [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 172-178]
-
چکیده
چکیده لاتین [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 123-128]
-
چکیده لاتین مقالات
چکیده لاتین مقالات [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 131-138]
-
چکیده لاتین مقالات
چکیده لاتین مقالات [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 147-154]
-
چندرسانهای
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
د
-
دانشآموزان
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
-
دانش آموزان
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
دانش آموزان
چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
دانش جغرافیایی
روشهای سنجش در آموزش جغرافیا: یک مرور نظاممند [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 89-106]
-
دانشگاه فرهنگیان
آموزش پایدار جغرافیا بر پایه بازدیدهای علمی در دانشگاه فرهنگیان نمونه موردی: پردیسهای استان البرز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-28]
-
دشت مختاران
دشت مختاران یک کارگاه آموزشی زمینگردشگری (معرفی لندفرم های ژئومورفیک از طریق بازدیدهای میدانی) [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-88]
-
دموکراسی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
-
دوران کرونا
چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفههای محیطزیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
دورۀ دوم ابتدایی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
ر
-
روش تدریس
بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
-
روش تدریس فعال
بررسی روشهای تدریس فعال در آموزش مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 29-58]
ز
-
زنان
بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
س
-
سبک زندگی
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
-
سنجش از دور
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
سواد
سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
-
سوم ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
-
سیستم اطلاعات جغرافیایی
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
ش
-
شهروند جهانی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
-
شهروند مطلوب
بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
ط
-
طراحی آموزشی
کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
گ
-
گام های ششگانه
کاربرد اصول برنامه درسی صریح و خلاق در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
گرایش به طبیعت
بررسی رابطه فعالیت های انجمنهای مردمنهاد در گرایش دانش آموزان به طبیعت و احترام به محیطزیست (مطالعه موردی: شهرهای بانه و مریوان) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
-
گروه
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
ل
-
لندست 8
تدریس پروژه محور درس مبانی سنجشازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمینهای زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهوارهای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
م
-
مؤلفه های شهروندی
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
-
مبانی سنجش از دور
تدریس پروژه محور درس مبانی سنجشازدور با موضوع ارزیابی مساحت سطح پوشش گیاهی و زمینهای زارعی شهرستان بیرجند از طریق تصاویر ماهوارهای لندست 8 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
-
مدرسه
نقش سنجشازدور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در آموزش جغرافیا و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانش آموزان در مدارس [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 107-122]
-
مطالعات اجتماعی
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفههای محیطزیست [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 63-84]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-108]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگیهای شهروند جهانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 83-106]
-
مطالعات اجتماعی
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
-
مطالعات اجتماعی
چالش های آموزش مطالعات اجتماعی در دوران کرونا از نگاه دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
مطالعات اجتماعی
تأثیر آموزش چندرسانهای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
-
مطالعات اجتماعی پایه چهارم
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه چهارم به روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 123-146]
-
مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب درسی آموزش مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس اخلاق زیستمحیطی اسلامی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
-
معلم
شناسایی مهارت ها و شایستگی های معلم در آموزش و تربیت اجتماعی و سیاسی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-94]
-
معلمان
تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 147-171]
-
معلولان
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
-
موفقیت تحصیلی
سنجش میزان سواد برنامه درسی معلمان و رابطه آن با موفقیت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-28]
ن
-
نظام آموزشی
بررسی تطبیقی آموزش جغرافیا در نظام آموزشی ایران و آمریکا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-46]
-
نظام اقتصادی
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
-
نظام سیاسی
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
-
نقش
نقد و بررسی کتاب مطالعات اجتماعی، سال اول دبیرستان [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 107-122]
-
نقشه ذهنی
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
نیازها و اولویتها
سبک آموزش زندگی جمعیت دانشآموزان معلول بر اساس نیازها و اولویت زندگی آنها طی سالهای: 1398-1375 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 119-146]
ه
-
هوش هیجانی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 47-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد